Hemma hos moster Lisa -

Hej ♥
Nu sitter jag framför datorn hemma hos min älskade moster. Min söta lilla kusin Alma är också här hon ritar och vi tittar på film (Tsatsiki). När jag hade slutat skolan idag så hade jag utväcklingssamtal, sen gick jag och hämtade jag min söta lilla kusin Alma i skolan. Sen gick vi till en affär med in min mamma och köpte några saker till min moster för att hon hade tagit hand om min och syrrans kanin. När vi var på affären så fick jag också ett läppsyl. När jag hade kommit hem hit så gjorde jag min Engelska läxa.
Här kommer några bilder av mig, Alma och Lisa:
Jag!
En täckning Alma har gjort!
En till täckning som Alma har gjort!
Jag!
Lisa, Alma och jag ♥
Galna!!
Knäppa!
Alma och jag ♥
Outfit!
Jacka:Lindex
Tröja:Lindex
Byxor:Lindex
/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0