Lördag

Hej bloggen!
I dag var jag ute och gick i snön. Mamma,pappa,farmor, farfar och hundarna gick i solskinnet, det var så fint. Sen gick jag till min granne, han har en ny 4hjuling. Som den på bilden.
Han och jag åkte i snön med den, jätte fort. Det var väldigt kul.

Hej bloggen! Idag har jag varit ute och gick. Jag mamma , pappa, farmor, farfar och hundarna var ute i snön och sol skinnet. Sen gick vi till pappas kompis när vi var på väg hem, då fick jag skjuts på hanns  4hjuling.      // Malea


//Malea

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 23:12:42
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0