Sydpoolen -

Hej bloggen!

Idag så har jag, Klara, pappa, mina kusiner Lukas och Ludde och deras pappa Ville vartit på ett badhus som heter Sydpoolen som ligger i Södertälje. Fast det var bara jag, Klara, Lukas och Ludde som badade. Där är finns det en pool med trampoliner och ett äventyrsbad. Vi badade på äventyrs badet för där fans ruchelbanor och ibland så sattede som jobbade där igång en grej så att det blev höga vågor. Jag, Klara, Lukas och Ludde gick till poolen med trampoliner. Jag, Klara och Lukas hoppade då från femman för det var det högsta man kunde hoppa ifrån. Efter vi hade hoppat från hopptornet så fick alla en var sin mjukglass med strössel. När vi hade badat klart så åkte vi till en Pizza restaurang typ. Fast det fanns andra saker man kunde äta inte bara pizza. Jag åt pasta carbounara(stavning?)




/Ebba  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0