Förlåt

Guuud vad jag är ledsen. Jag har inte kunnat skriva på jätte länge för att min JOBBIGA syrra alltid har suttit vid datan när jag ska gå in. Och såfort jag får sjansen att gå in är min tid ute, för att syrran har varit inne på min tid XD
Men men... Det senaste HUNDRA åren har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. 
Sång lektioner
Juste jag glömmde skriva att jag har börjat på sång lektioner. Det är jätte roligt. Men jag har bara varit på lektionerna två gånger hittills. Hehe, men det är roligt iaf. 
Puss & kyss // Malea ♥

Kommentarer
Postat av: leon

bajs

2009-10-28 @ 19:25:07
Postat av: andre

hej ebba ehm jag har ocksåbörjat på en musikalisk grejsimojs ´lojs jag har börjat på gitarr och har bara spelat 3 gånger i mitt liv och gör redan egna melodier jag sitter o spelar i mitt rum. helsa alla i klassen från mig :)/ andre

2009-10-28 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0