Har varit nere på byn nu -

Hej alla söta läsare!
Nu såhar jag nästan precis kommit hem från att ha varit på byn. Det första jag gjorde när jag kom hem hit var att springa upp till datorn och göra det här inlägget. När jag, mamma, pappa och Klara var på byn så gick vi bara och kållade på affärer och jag och Klara köpte en varsin mjukglass. Och så såg vi också ett par sjukt snygga solglajor som jag ska köpa tror jag och så såg vi en jätte söt cupcakes burk av typ porslin eller något liknande men de två sakerna ska jag någ köpa någon dag fast jag tror att det inte blir idag men vi får vell se. :) <3

 

Puss puss
/Ebba



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Omg! Fett mysigt att bo på en by! SÅ avundsjuk!! =)

Fin blogg förresten!! =D :D <3<3<3

2010-12-12 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0