Förlåt -

Hej bloggen,
och förlåt för att jag inte har upptaderat något. Men idag har det regnat hela dan och ja jag har varit i en leksaks affär. Och köpt lite grejer. Oj nu höll jag på att glömma säga en sak, Tack Malea för det där inlägget där du skrev grattistill mig och så tack till alla andra som har grattat mig. Och bilderna på mina presenter som jag har fått kommer snart. Men här kommer i alla fall bilderna på de sakerna jag köpt. :) <3


Det här är coola sudd!


Det här är en hudfärgad penna!


Här är ett par solglasögon!

Puss puss
/Ebba



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså man ser verkligen hur feejjjkkkk fejjkkk

solglasögonen är

2010-07-25 @ 21:05:46
Postat av: Fanny

Varför är du anonym? Och vad vinner du på att skriva taskiga saker? Om du tror de inte är äkta så skriv det inte så du sårar henne. FEGT!



(Till anonym)



Puss på dig Ebba! Bry dig inte om den taskiga kommentaren, han/hon är bara avundsjuk på dig.

2010-07-26 @ 20:01:07
URL: http://fannyborild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0