Frågestunden är slut -

Hej bloggen!
Nu så är tyvärr frågestunden slut! Så här kommer svar på alla frågorna.

 

Svar till anonym: Hej anonym, kul att du frågar för vi ska
faktiskt åka till Sälen tillsammans innan året är slut.





Svar till Fanny: Malea bloggar inte så mkt för att hon har
precis varit på landet och där har de ingen dator och så har hon
väldigt mycket läxor och den datorn hon brukar använda hemma
är sönder så det är därför.




SV till Vanessa: Nej jag vill inte börja på gymnastiken igen för
jag har fotbollen.


Svar till Tove: Ja, jag och Vanessa går i samma klass.
Jag är faktiskt bästis med båda.
Jag vet faktiskt inte riktigt vart vi ska vara.
Jag är 11 år och hon är 10 år.
Nja jag vill ju jätte gärna att hon ska blogga men
hon har ju för mycket saker att göra.



Svar till Fanny: 1. Vi blev typ bästisar den dagen när vi gjorde bloggen.
2. Nej jag har inte gjort det och jag antar att Malea inte heller har gjort det.
3. Jag har varit ihop med 7 killar men jag vet inte hur många Malea har varit ihop med.
4. Mina favorit låtar är.... asså det var ganska svårtmen IZZA KIZZA med MILLIONAIRE är bra.
5. Rosa och blå.
6. Jag har haft 5 och alea har haft 2.



1. Ja du och jag är bästisar men jag har också andra.
2. Min favvo film heter inne till varje pris.
3. Min favvo bok är nog tvillingarna.
4. Izza Kizza med millionaire.
5. Inget speciellt faktiskt.


Hoppas att ni fick ett bra svar.






Kommentarer
Postat av: Tove

Jätte bra svar <3

2010-11-03 @ 14:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0