Våra nya Halloween maskarna

Hej bloggen. Jag och min syrra  fik några  Halloween  Masker av min Pappa när han kom hem från .U.S.A.Här kommer några bilder på Halloween  Maskerna.                                                                                                                                                                                                                                                         
Kan ni gissa vart jag är?


Den här fick vi av en vän i .U.S.A. 

Det anns ett par andra masker men dem bilderna funkade inte att ladda upp :( 

Puss & kram // Malea♥ 

(Jag kommer inte kunna skriva på bloggen på länge för att jag åker till landet idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0